Sunday 16 October 2011

HaRi 1st keRja di 7eleVen :D

Assalamualaikum
Hai guys.. yeay! huhuu.. btw hari ni baru je balik selepas 2 jam berehat. then xtau lah nape aku xleh tidor..
*aish mata tidur lah. nak jadik mata panda ke? (pok kang) heheh.
hm.. itulah aku. xtau nasib baik boleh online and update blog. hilang kan rasa bosan then.. zzzz... kreekkk.. *air liur basi a.k.a sayur sampingan. ahahahaha 

hm.. terima kasih yg sudi bagi feedback pd ikin yg dh join contest dorg.. really.. happy sgt dpt feedback.. wee~ terima kasih ye.. :)) suka2.. harap2 ikin masih dpt follow contest2 yg selanjutnya.. ^_^ all the best for my picture yg ala2 kadar tuh je.. hehehe.. insyaAllah. ada rezeki x kemana. walaubagaimanapon. ha.. ni nak cite skit neyh..
jeng jeng jeng.. tadaaa.. 

hari ni xkusangka dpt keje 7e. well seperti biasa.. dpt kerja bersama partner yg best. iaitu Nasrul Hadi a.k.a kawan baik.. :)). tp dgaq cter.. aku dah mau berhenti. jauh sikit lah kerja tuh. aku dpt shift petang n hadi dpt shift malam daa.. tp it's okeh.. wlaupon skjap. tp it is really a sweet memory for me! yeah..~

lagipon.. aku ingat nak amik lesen. hehe. kne la kan memandangkan aku dah 19. yelah. sbnrnya dh nak amik lama. tp masa tuh xda. hehe. xtau mcm mana nak selongkar masa2 tuh.. *_*

apa2 pon.. hari ni sangat lah teruja utk aku dgn kira duit yg leh than bnyk. heheh. hopefully nasrul hadi dpt kerja dgn baik. peace yo! apa2 pon... nak join contest lagi lah.. addicted pula.. :)) sbb suka tgk blog ceria dgn banner2 yg comel nih.. hehehe.. 

apa2 pon.. dah selesai 1 hari kerja dkt 7eleven.. mmg terbaik.. ^^
ni gambar yg sempat utk disnap. yahoo! 


ni lah semasa nak menjalankan tugas.
ramai pekerja asing. yeyeah..
amik lah speaking cam no2 pon.
yg pasti eden ada lah donga skit engris tuh
ahahaha
so all the best for me!
yeyeaa
n also for my bestfriend n.. err.. hhehe  
only in my dear diary.. <3  :D
nasrul hadi.. huhuu..

No comments:

Post a Comment